12 Οκτωβρίου 2012

#13 Να πάω σε όπερα...

...στο Sürreya Operası Kadıköy!!

Και ναι!! Είμαι εδώ! Και ξεκίνησα την λίστα μου!!
Και φυσικά, εγκαίνια στην Πολίτικη Λίστα κάνει το νούμερο 13 (τυχερό τυχερό!!!) το οποίο το είχα και για δύσκολο!!! Πήγα, λοιπόν, σε παράσταση όπερας στο Sürreya Operası στο αγαπημένο μου Kadıköy. Το κτίριο βρίσκεται στον πιο κεντρικό δρόμο του Kadıköy, στην οδό Μπαχάριγιε (Bahariye Sokak), και όποτε βρισκόμουν στην περιοχή για βόλτα-ψώνια-καφέ-ποτό, έλεγα μέσα μου "Αχ μια μέρα ΠΡΕΠΕΙ να έρθω εδώ!!". 
Και εντελώς ξαφνικά μια μέρα, μου λέει η φίλη μου ότι έχει 2 εισητήρια για όοοπερααααα (τραγουδιστά!!)!!! Φυσικά και άδραξα την ευκαιρία!!!





Αυτό είναι λοιπόν, το κτίριο της όπερας!! Δεν κατάφερα να βγάλω πολλές φωτογραφίες γιατί φτάσαμε τελευταία στιγμή!!!! Κατάφερα όμως να βγάλω κάποιες φωτογραφίες λίγο πριν ξεκινήσει η παράσταση!! Βλέπετε έξω τον κόσμο που περιμένει... και...
...η κοπέλα που βλέπεται δεν κάνει photobombing!! Είναι η φίλη μου!! Χεχε!!!!!


Αυτός είναι ο κεντρικός χώρος, που οδηγεί στην αίθουσα!! 
... και η πόρτα που οδηγεί στο "μπαλκονάκι" μας!!!



Η αίθουσα έχει ένα κύριο μέρος με καθίσματα στο κέντρο και δεξιά, αριστερά και πίσω έχει μπαλκονάκια με χωρίσματα, όπως φαίνεται και στην φωτογραφία!!
Το μπαλκονάκι μας, λοιπόν, το μοιραστήκαμε με άλλες δύο κυρίες. Και όπως θα δείτε η αίθουσα είναι αρκετά μεγαλοπρεπής, όπως και όλο το κτίριο! Διακοσμημένο με πολυελαίους, τοιχογραφίες, αγάλματα, χρυσές γκραβούρες. Μεταφέρεσαι σε μια άλλη εποχή!!
Ο κεντρικός πολυέλαιος

Αγγελάκια και όμορφες παραστάσεις πάνω από την σκηνή...

...αμέσως ξεχνάς τη βαβούρα και τους γρήγορους ρυθμούς της καθημερινότητας!
Παρακάτω μπορείτε να δείτε την σκηνή και την μοναδική φωτογραφία που έβγαλα κατά τη διάρκεια της παράστασης, καθώς τα κινητά δεν επιτρέπονταν!! Οπότε στα κρυφά έβγαλα μία φωτογραφία, χωρίς φλας!! Η παράσταση που παρακολουθήσαμε ήταν "Το Ελιξήριο του Έρωτα" του Γκαετάνο Ντονιτσέττι. Μπορείτε να μάθετε περισσότερα για την παράσταση εδώ και για τον ρομαντικό μας συνθέτη εδώ!! 
Η όπερα ήταν στα ιταλικά και στο ορθογώνιο πλαίσιο πάνω από την σκηνή προβάλλονταν τούρκικοι υπότιτλοι παράλληλα με την παράσταση! Οι υπότιτλοι με βοήθησαν αρκετά μπορώ να πω, παρά τα φτωχά μου τούρκικα, να καταλάβω τί ακριβώς γίνεται!!! Επίσης, κάτω από την σκηνή υπήρχε ζωντανή κρυφή ορχήστρα!! Βέβαια, το μόνο που βλέπαμε ήταν ο μαέστρος, που έπαιξε κι αυτός ένα μικρό ρολάκι!! Πολλές στιγμές "χάθηκα" κάπου ανάμεσα στις νότες, αλλά πρόκειται για μία πολύ ενδιαφέρουσα και χιουμοριστική παράσταση που δεν σε κουράζει, αν η μόνη σου εμπειρία με την όπερα είναι το Κανάλι της Βουλής, όταν δεν "παίζει" τίποτα στην τηλεόραση!!!

Η αίθουσα, ο κόσμος, η σκηνή...
Μια σκηνή από την παράσταση!!


Να 'μαι κι εγώ!!!
Στο διάλειμμα της παράστασης!!
Είμαι πολύ χαρούμενη που εκπλήρωσα το πρώτο μου στοιχείο από την Πολίτικη Λίστα και ακόμα πιο πολύ που αυτό ήταν η όπερα. Πραγματικά, μου είχε λείψει το θέατρο και απόλαυσα την παράσταση! Είμαι σίγουρη ότι θα ξαναπάω σύντομα!!!


Για πληροφορίες για τη Sürreya Operası του Kadıköy, ελέγξτε τις παρακάτω ιστοσελίδες:

Θα τα πούμε σύντομα!!!!!
Güle Güle

1 σχόλιο:

  1. Μπράβο, κατατοπιστική και ενδιαφέρουσα η ανάρτησή σου.Σου εύχομαι να εκπληρώσεις και τις 19 υπόλοιπες υποσχέσεις σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...