22 Νοεμβρίου 2012

#6. Να βρω άλλους Έλληνες της Πόλης

Γεια χαρά!! Τί χαμπέρια;; Τί χαμπέρια από την Πόλη;;;

Είμαι πολύ χαρούμενη διότι πριν 2 μέρες, πήγα για καφέ/τσάι με τον Θοδωρή από το μπλογκ
"Τί χαμπέρια από την Πόλη" http://tixamperiaapothnpolh.blogspot.com/,
και ταυτόχρονα εκπλήρωσα το νούμερο 6 της Πολίτικης Λίστας μου, να βρω, δηλαδή, άλλους Έλληνες της Πόλης. 
Είμαι ιδιαίτερα χαρούμενη όταν μου δίνεται η ευκαιρία να γνωρίζω καινούργιους ανθρώπους στην Πόλη, και ιδιαίτερα Έλληνες (οι οποίοι κυρίως ζούνε στην απέεεναντι όχθη), πόσο μάλλον όταν μοιραζόμαστε τα ίδια ενδιαφέροντα. Στη περίπτωση μας, δηλαδή, η Πόλη, η περιπλάνηση στα σοκάκια και τις γειτονιές της, ο θαυμασμός μας για τις ομορφιές της και η συνεχής ανακάλυψη καινούργιων στοιχείων για αυτήν. Και βέβαια, και οι δύο γράφουμε για αυτήν στα μπλογκ μας και μοιραζόμαστε τις εμπειρίες και τις περιπέτειές μας και όλους εσάς: αναγνώστες, λάτρεις της Πόλης, μελλοντικοί επισκέπτες, Πολίτες...

Με τον Θοδωρή, συνομιλούσαμε για αρκετό καιρό τώρα, μέσω των μπλογκ μας. Ο Θοδωρής είναι ο Νο. 1 σχολιαστής των δημοσιεύσεων μου και τον ευχαριστώ πάρα πολύ για την υποστήριξη του όλον αυτό τον καιρό!! Και τελικά, μετά από αρκετές προσπάθειες για συνάντηση, τα καταφέραμε!! 
Βρεθήκαμε το απογευματάκι στο Kadıköy, στο κλασικό σημείο συνάντησης, στον Ταύρο και πήγαμε για καφεδάκι σε ένα από τα αγαπημένα μου καφέ, δίπλα στη εκκλησία Αγ. Τριάδας (σε ένα σοκάκι ανάμεσα στην Baharıye και το Kadıfe sok.).
Ιδού και η φωτό!!!!
Ο Θοδωρής δραστηριοποιείται στον κλάδο της γαστρονομίας-μαγειρικής και των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων, οπότε μοιράζεται τις μέρες του μεταξύ Κωνσταντινούπολης-Ζυρίχης! 
Όταν βρίσκεται στην Πόλη, προσπαθεί να περιπλανηθεί και να γυρίσει στις γειτονιές της όσο πιο πολύ μπορεί, να "γεμίσει" με εικόνες, μυρωδιές, γεύσεις για όταν είναι μακριά της! Η αγάπη του για την Πόλη είναι φανερή από τον τρόπο με τον οποίο μιλάει για αυτήν αλλά και από τις συχνές πυκνές του δημοσιεύσεις! Προσπαθεί να την γυρίσει και την γνωρίσει από άκρη σε άκρη! Πιστεύω πως είναι ερωτευμένος με την Πόλη!! Χιχι!! Πέρασα πολύ όμορφα στην συνάντησή  μου με τον Θοδωρή, αφού μιλούσαμε για όλα όσα ζήσαμε και ζούμε στη μεγαλούπολη αυτή, για τις εμπειρίες μας, τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουμε, για ό,τι περίεργο έχουμε ζήσει, για όσα αγαπάμε στην Πόλη, για τις αγαπημένες μας γωνιές και άλλα πολλά!!
Πριν τη συνάντηση, ετοίμασα 5-6 ερωτησούλες για τον Θοδωρή, μία μίνι συνεντευξούλα:

-Τί σε έφερε στην Κωνσταντινούπολη;
-Γιατί την πρώτη φορά που έφτασα εδώ, ένιωσα την Πόλη μέσα μου. Ένιωσα σαν να έχω ξαναβρεθεί εδώ σε κάποια προηγούμενη ζωή.

-Ποιά/ποιό ήταν...
*η πρώτη τούρκικη λέξη που έμαθες;
-Merhaba!
*το πρώτο φαγητό που δοκίμασες;
-Ντολμάδες και μεζέδες.
*Η πρώτη εικόνα που σου έκανε εντύπωση;
- Η Ιστικλάλ με τα νεοκλασσικά κτίρια, τους ήχους και την ζωντάνια της.

-Πριν έρθεις στην Πόλη τί περίμενες ότι θα συναντήσεις; Αυτό στην πορεία επαληθεύτηκε ή διαψεύτηκε;
- Άγνωστο μέρος, εχθρικότητα, μάλλον αρνητική γνώμη. Αλλά διαψεύτηκα 100%!!!

-Πες μου 3 πράγματα που σου αρέσουν στην Πόλη και 3 πράγματα μου δεν σουν αρέσουν.
- Μου αρέσουν: Οι ήχοι, οι γεύσεις και η ζωντάνια της.
Δεν μου αρέσουν: Οι 15 εκατομμύρια κάτοικοί της, η έλλειψη καθαριότητας και οι άνθρωποι που δεν ταιριάζουν με τον χαρακτήρα της Πόλης.

-Τί είναι αυτό από την Ελλάδα που σου λείπει όταν είναι στην Κωνσταντινούπολη, και αντιστρόφως τί είναι αυτό από την Πόλη που σου λείπει όταν είσαι στην Ελλάδα;
-Όταν είμαι στην Πόλη, μου λείπουν οι φίλοι μου για να την μοιραστώ μαζί τους.
Όταν είμαι στην Ελλάδα, μου λείπει η Πόλη ολάκερη!

-Με 5 λέξεις πώς θα περιέγραφες την εμπειρία σου από την ζωή στην Πόλη;
-Απρόσμενη, Ζωντανή, Περιπετειώδης, Περιπλάνηση, Απόλαυση!

Μπορώ να πω ότι συμφωνώ με τον Θοδωρή!
Η πολυκοσμία δεν είναι το φόρτε μου, αλλά όλα τα υπόλοιπα, η ομορφιά, η ζωντάνια, οι γεύσεις και οι μυρωδιές φέρνουν την ζωή μου στην Πόλη σε μια γλυκιά ισορροπία!

Επίσης, είμαι ιδιαίτερα χαρούμενη διότι ο Θοδωρής είχε μια πολύ όμορφη ιδέα και πρωτοβουλία να δημιουργήσουμε την 
"Ενωση Ελλήνων Bloggers Κωνσταντινούπολης"
Ένα σηματάκι που θα εμφανίζεται στα μπλογκ μας αλλά και σε όποιο άλλο μπλογκ της Πόλης, που θα ήθελε να συμμετέχει, και πατώντας το θα ανοίγουν αυτόματα όλα τα Πολίτικα μπλογκ! Απ' ότι είδα ο Θοδωρής το πρόσθεσε ήδη στο μπλογκ του. Σύντομα θα το προσθέσω κι εγώ! 

Αυτά, λοιπόν, από τη συνάντηση μου με τον φίλο Θοδωρή! Από ότι μου είπε τώρα εμείς μόνο πρέπει να έχουμε απομείνει που γράφουμε για την Πόλη, πράγμα που μου δίνει κίνητρο για νέες περιπέτεις και βέβαια, να εκπληρώσω και τα άλλα στοιχεία της Πολίτικης Λίστας μου!!!

Διαβάστε στην σχετική ανάρτηση του Θοδωρή: http://tixamperiaapothnpolh.blogspot.com/2012/11/blog-post_21.html

Τα λέμε σύντομα!!
Görüşürüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüz!!!!!

4 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφη ανάρτηση και τέλεια η ιδέα για την "Ενωση Ελλήνων Bloggers Κωνσταντινούπολης"!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ευχαριστώ πολύ! Πραγματικά πολύ καλή ιδέα η ένωση!! Ελπίζω να ακολουθήσουν κιάλλοι μπλογκερς σύντομα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Παύλος ο καλός ο μαθητής.......

    Καλημέρα Ισμήνη και Θοδωρή από την βροχερή Θεσσαλονίκη.
    έχουμε καιρό να τα πούμε μέσω του blog.
    Είμαστε πολύ χαρούμενοι από την έκπληξη αυτή
    που μας κάνετε με τον Θοδωρή και μας κάνετε περήφανους
    που συνευρίσκεστε στην Πόλη την κούκλα την αγάπη μας!!!
    Να βρείτε και τον φίλο Αγγελή Βόριο Ελλαδίτης και αυτός
    Με το blog του: http://angelisandtheistanbul.blogspot.gr
    και σιγά -σιγά να μεγαλώνει η παρέα.
    Και στη φωτογραφία να προστίθεται 3ος-4ος –κ.τ.λ.
    Ισμήνη, μου επιτρέπεις αυτή τη συνάντησή σας να την
    αναρτήσω στο blog;

    Dimiourgia-epikinonia.blogspot.gr

    Παύλος-Μαριέτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλησπέρα και συγνώμη για την καθυστέρηση!! Ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια! Κι εγώ ελπίζω να αυξηθεί η παρέα των μπλόγκερς της Πόλης!! Φυσικά και μπορείτε να αναδημοσιεύσετε την ανάρτηση μου, πάντα με τις κατάλληλες παραπομπές. Ευχαριστώ για το ενδιαφέρον σας και την υποστήριξη!!
    Να είστε πάντα καλά και καλές γιορτές!!
    Φιλικά,
    Ισμήνη

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...