5 Αυγούστου 2011

Μία περιήγηση στη Πόλη...

.... κομμένη και ραμμένη στα μέτρα μας ειδικά για τον ΚΑ-ΤΑ-ΠΛΗ-ΚΤΙ-ΚΟ μουσαφίρ που έφερα μαζί μου ερχόμενη από την Ελλαδίτσα!!! Την ξαδέρφη μου! Χαλάλι, λοιπόν, κι η ζέστη  και ο ήλιος και όλα! Περάσαμε πολύ όμορφα και ελπίζω να πήρε μια γεύση από την Ιστάμπουλ, γιατί σε 3 μέρες τί να πρωτοδείς, πού να πρωτοπάς;;

Έχω ξεχωρίσει κάποιες από τις φωτογραφίες που βγάλαμε καθόλη την διάρκεια του τουρ μας.. ήταν ΠΟΛΛΕΣ!! Πάρτε, λοιπόν, μια γεύση!

Η θέα από μία από τις καφετέριες στην περιοχή Μόντα (Moda) στο Κάντικιόι, την ώρα που δύει ο ήλιος. Διακρίνεται η Αγία Σοφία, το Μπλε Τζαμί και διάφοροι άλλοι μιναρέδες και τζαμιά.

Αποφασίσαμε να κάνουμε και τον γύρο του Βοσπόρου με καραβάκι, μιας και δεν το έχω κάνει κι εγώ μέχρι τώρα. Ξεκινάει από πολλά σημεία της Κωνσταντινούπολης. Εμείς το πήραμε από το Κάντικιοι. Διαρκεί 1.5 ώρα και πηγαίνει μέχρι την δεύτερη γέφυρα και γυρίζει, περνώντας κοντά στις ακτές του Βοσπόρου.



Το βραδάκι της ίδιας μέρας πήγαμε στο Όρτακιοι (Ortaköy) για βόλτα και βάφλα.. αλλά δυστυχώς δεν πρόλαβα να βγάλω φωτογραφία την βάφλα.....
Και ήρθε και η πιο γεμάτη μέρα της "ξενάγησης"! Αιγυπτιακή αγορά, Κλειστή Αγορά, Μπλε Τζάμι, Αγία Σοφία, Πύργος του Γαλατά, Ιστικλάλ, Τάξιμ, χωρέσαμε και μία συναυλία στο πρόγραμμα, Μικρό Μπέιγιογλου (Küçük Beyoğlu).. Χαθήκαμε σε σοκάκια και παζάρια, στριμωχτήκαμε σε τραμ, σκαρφαλώσαμε σκαλοπάτια, ξεκουραστήκαμε σε πάρκα και καφετέριες, βγάλαμε.. κι αν δεν βγάλαμε φωτογραφίες, δοκιμάσαμε τούρκικες λιχουδιές (αν και εγώ τις έχω χιλιοδοκιμάσει!!)... Ωραία δεν ήταν;!!
Οι μικροί πρίγκηπες στήθηκαν για πόζες στα σκαλιά του τζαμιου..

Το Μπλε Τζαμί

Η Αγία Σοφία, όπως φαίνεται από την πύλη του Μπλε Τζαμιού
 Κι επειδή ήταν η ΤΕΤΑΡΤΗ φορά που πήγα στην Αγία Σοφία με έπιασε το καλλιτεχνικό μου!! Τώρα πια έχω εξερευνήσει κάθε εκατοστό της (νομίζω).. Θα ετοιμάσω σύντομα και μία δημοσίευση αποκλειστικά για την Αγία Σοφία.
Το Μπλε Τζαμί μέσα από ένα παράθυρο της Αγ. Σοφίας

Πραγματικό αριστούργημα

Και τέλος, πήγαμε και στη συναυλία της Σερτάπ (ναι αυτή που είχε κερδίσει την Eurovision κάποτε). Δεν ήταν όσο τζερτζελέδικη τη περίμενα, δεν ξετρελαθήκαμε κιόλας.. αλλά είχε πολύ κόσμο και ήταν ωραίος ο χώρος. Ένα μεγάλο αμφιθέατρο που ξεχείλιζε από κόσμο.

Λίγο πριν ξεκινήσει η συναυλία
Περάσαμε όμορφα, τριγυρίσαμε αρκετά, μπλεχτήκαμε με τον κόσμο (17 εκατομμύρια είναι αυτά!!) και έδειξα στην ξαδέρφη μου και τα πιο τουριστικά μέρη αλλά και περιοχές λιγότερο γνωστές, μέρη που μου τράβηξαν την προσοχή όλο αυτό τον καιρό που είμαι εδώ.
Σε περιμένω ξανά λοιπόν!!! Αλλά περιμένω και άλλους να μου 'ρθουν!! Ξέρουν αυτοί!! Αλλά θα περιμένω έξω από την Αγία Σοφία.. σύμφωνοι;;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...