2 Δεκεμβρίου 2012

Βροχή και ροκ!!

ή αλλιώς... yağmurlu rock!!!
Βρέχει τις τελευταίες μέρες στην Πόλη!! 
Ήρθε επιτέλους το φθινόπωρο!! Χαχα!! 
Κανονικά ο χειμώνας θα έπρεπε να έρθει, αλλά έτσι όπως έχουν αλλάξει οι εποχές, κάλλιο αργά παρά ποτέ μπήκε και το φθινόπωρο τον Δεκέμβριο.... έστω!!!!! Καλό μήνα, λοιπόν!! Aralık στα τούρκικα!! Θυμίζει αραλίκι.. αν και εδώ μόνο αραλίκι δεν έχει τον Δεκέμβριο!! Μία μέρα αραλίκι, και αυτή την Πρωτοχρονιά!!!

Όταν, λοιπόν, βρέχει μου αρέσει να ακούω ροκ τραγούδια και ειδικά τον αγαπημένο μου Hayko Cepkin
Πρώτη φορά τον άκουσα σε ένα ροκ φεστιβάλ που είχα πάει πριν χρόνια στη Foça (Φώκαια), στα παράλια της Τουρκίας. Είχε κάνει guest εμφάνιση και πραγματικά ενώ δεν τον ήξερα (αφού περνούσα την κλασική DUMAN φάση μου), μου έκανε μεγάλη εντύπωση με την ιδιαίτερη εμφάνισή του και τα τραγούδια του αλλά και με το χάος που προκάλεσε με τις ροκ κραυγές του!!! 
Από τότε ακούω τα τραγούδια του ΦΑΝΑΤΙΚΑΑΑΑ!!! Και ειδικά, όταν έξω βρέχει καρεκλοπόδαρα!! Έχουν κάτι το μελαγχολικό τα τραγούδια του και τον έχω συνδέσει με βροχερό καιρό! Αν θέλετε να μάθετε περισσότερο για τον Hayko Cepkin πατήστε εδώ.

Σας παρουσιάζω, λοιπόν, κάποια από τα αγαπημένα μου τραγούδια του.

Το πρώτο τραγούδι που άκουσα τότε στο φεστιβάλ ήταν το "Bertaraf et" (που σημαίνει ΜΑΛΛΟΝ "Βάλτο στην άκρη/παραμέρισέ το") και είναι μέχρι και σήμερα το αγαπημένο μου.

Το επόμενο τραγούδι είναι πιο "ήσυχο" και μελαγχολικό.. Ό,τι πρέπει για βροχούλα δηλαδή. "Fırtınam" που θα πει "Καταιγίδα", φουρτούνα δηλαδή! 

Επόμενο τραγούδι το "Sıkı Tutun", που θα πει μάλλον πάλι "Κράτησε σφιχτά", αλλά από τους στίχους ο ποιητής θέλει να πει "Κρατήσου σφιχτά από τα χέρια μου, για να περπατήσουμε χωρίς να πέσουμε!" 

Ακολουθεί ένα από τα κολλήματά μου τον τελευταίο καιρό. 
Ένα ντουέτο με την Nilüfer (η οποία τραγούδησε την τούρκικη εκδοχή του "Τανγκό της Νεφέλης") το οποίο λέγεται "Aşk Kıtabı", δηλαδή "Το βιβλίο της αγάπης". 
Απρόσμενος συνδυασμός τραγουδιστών διαφορετικών ειδών  μουσικής. Και στο τέλος, θυμίζει ιμάμη ο Hayko..

Ακολουθεί το τελευταίο τραγούδι του που το ανακάλυψα μόλις χθές και λέγεται "Paranoya" ή αλλιώς "Παράνοια". 

Ελπίζω να σας αρέσει το αφιέρωμα στον Hayko Cepkin και τα τραγούδια του, μιας και είναι εκπρόσωπος του Anatolian Rock, που προσωπικά μου θυμίζει ροκ με την μελαγχολικότητα της προσευχής του ιμάμη. Και πραγματικά, η ροκ μουσική αυτή είναι αντιπροσωπευτική της ατμόσφαιρας της Πόλης.

Τα λέμε σύντομα ξανά με σούπερ δημοσιευσούλα!!!!!
Güle güleeee!!!!!

2 σχόλια:

  1. Όταν μιλάμε για Armenian / Anatolian Rock γιαμουρλίδικο ή μη μιλάμε και για "System of a Down - Holy Mountains" ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ πρωτότυπο και ενημερωτικά περί rock μουσική των Τούρκων. Πράγματι το τραγούδι "Fırtınam" ταιριάζει πολύ στο μουντό βροχερό καιρό. Αναμένω τη σούπερ δημοσιευσούλα!!!!! σου.
    Να είσαι καλά
    Γιώργος

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...