5 Μαρτίου 2013

Ανοιξιάτικη βόλτα!!!

Μπήκε κι ο Μάρτιος!!!! Καλή μας άνοιξη!!
Έβαλα και το μαρτάκι μου κι είμαι έτοιμη για λιακάδες, λουλούδια, ήλιο, πεταλούδες και χαρούμενες φατσούλες!!!!
Σήμερα, λοιπόν, αποφάσισα να κάνω μια μεγάααααααααλη βόλτα!! 
Περπάτησα από το σχολείο μου στο Göztepe μέεεεχρι το Küçükyalı!!
Η αλήθεια είναι ότι ΠΑΓΩΣΑ, αλλά άξιζε τον κόπο!!
Πήρα τη "δόση" μου από ήλιο και όμορφη θέα.. Ειδικά στο δεύτερο μέρος της βόλτα μου, στην παραλία μεταξύ Bostancı και Küçükyalı, η θέα ήταν μοναδική! Δεν μπορώ να πω ότι ενθουσιάζομαι ιδιαίτερα από την Bağdat Caddesi, ειδικά την ώρα που σχολάω εγώ κι όλος ο κόσμος... Αυτοκίνητα, καυσαέριο, κίνηση, φασαρία!!
Απολαύστε φωτογραφίες!!!!

Hello Kity μαγαζί/καφέ στην Bağdat Caddesi!!! Τί άλλο θα δούμε;;;;;;;;!!!

Το λιμάνι του Bostanci με όλη τη γλαροπαρέα του!!!

Βολτάροντας στην παραλία!!

360 μοίρες στην παραλία... συνεχίζεται παρακάτω...

....η συνέχεια!!! Να 'μαι κι εγώ!!!

Οι πολυκατοικίες "φάγανε" τον λόφο και απειλούνε να εξαπλωθούν ΠΑΝΤΟΥ!!! Και προς τον ουρανό!!!

Ο ξίφιας και ο κόρακας τα λένε!!!

 Σιγά σιγά θα ζεστάνει ο καιρός, θα μεγαλώνει κι η μέρα πράγμα που σημαίνει....
ΒΟΛΤΕΣ ΒΟΛΤΕΣ ΒΟΛΤΕΕΕΕΣ!!!!!!

Φιλιά πολλά και να 'σαστε όλοι καλά!!!
Güle güle!!!





1 σχόλιο:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...