12 Μαρτίου 2013

Μπαϊλντισμένοι στην Πόλη!!

Baildsa το περασμένο Σάββατο!!! Ουφ πια!!! Και ΟΥΦ γιαααα!!!
Μπαΐλντησα, τα μάζεψα όλα και πήγα να ακούσω όμορφη μουσική από τους συμπατριώτες Θεσσαλονικιούς Baildsa σε συναυλία τους σε μουσική σκηνή στο Kadıköy!!!
Το "μπαΐλντσα" είναι πολύ οικεία μου λέξη, καθώς χρησιμοποιείται στα χωριά της Β. Ελλάδας, και ΝΑΙ την έχω χρησιμοποιήσει και εγώ!! Χεχε!

Προκείται για ένα πολύ κεφάτο συγκρότημα με βαλκανικούς ήχους, που όπως και να το κάνουμε τους έχουμε στο DNA μας, στο αίμα μας!! 
Δεν γίνεται να μην ξεσηκωθείς, να μην χορέψεις!!

Έτσι και έγινε!! Το μαγαζί γέμισε με κόσμο ο οποίος χόρευε, χειροκροτούσε, τραγουδούσε... Απόδειξη ότι η μουσική ενώνει τον κόσμο!! Πόσο μάλλον Έλληνες και Τούρκους, που έχουμε μεγαλώσει με τις ίδιες μουσικές και κουλτούρα!! Χορεύουμε τα ίδια τσιφτετέλια και παρόμοιους παραδοσιακούς χορούς, ακούμε τις ίδιες μελωδίες.. Έχουμε ίδια ακούσματα! Κι αυτό είναι πολύ συγκινητικό! Μπορούμε να διασκεδάσουμε με τον ίδιο τρόπο κι αυτός είναι ο πιο εύκολος τρόπος να πλησιάσει κανείς τον "άλλον", τον "ξένο"! Πάντα θα έχουμε διαφορές με ανθρώπους από άλλες χώρες, αυτό είναι το μόνο σίγουρο, αλλά όταν προσπαθούμε να βρούμε ομοιότητες και να εστιάσουμε σε πράγματα που μας ενώνουν με αυτούς, τότε μπορούμε να πούμε ότι έχουμε κάνει ένα βήμα μπροστά και πιο κοντά στο να τους γνωρίσουμε, να μιλήσουμε, να καταλάβουμε πολλά πράγματα για τον τρόπο ζωής τους, να κάνουμε φιλίες.. 
Και η λίστα με τα οφέλη μιας τέτοιας κίνησης συνεχίζεται... 

Πατήστε εδώ για να επισκεφτείτε την επίσημη ιστοσελίδα των Baildsa!!
Προσωπικά την ευχαριστήθηκα τη συναυλία στο μέγιστο!! Άκουσα την ίδια μου τη  γλώσσα λάιβ, αλλά και μουσικές που πάντα και εγγυημένα με ξεσηκώνουν!!

Δεν κατάφερα να βγάλω κάποιο αξιοπρεπές βίντεο από το κινητό μου, ήταν όλα θολά (πφφ!!)!! Σας έχω όμως παρακάτω το τραγούδι USB των Baildsa!! Όχι δεν εννοούν το φλασάκι USB , αλλά USB όπως United States Of Balkans!! Είμαστε Βαλκάνια!! Κι όλοι αυτοί οι βαλκανοτσιγγανοπανκοροκορυθμοί μας ξεσηκώνουν!!! 
Απολαύστε λοιπόν!!!

Μετά τους Baildsa ακολούθησε ένα τούρκικο συγκρότημα οι LUXUS
Βαλκανικοτσιγγάνικοι ήχοι από τούρκους μουσικούς αυτή τη φορά!! Κάθε φορά που μαθαίνω κάποιο καινούργιο καλλιτέχνη ή συγκρότημα είμαι πολύ χαρούμενη, γιατί μου δίνεται η ευκαιρία να γνωρίσω κάτι καινούργιο και να κάνω τη μουσική μου έρευνα!! Χιχι!! 
Για πιο πολλές πληροφορίες για τους LUXUS πατήστε buraya!!

Και βιντεάκι BONUS από τους LUXUS!!


Καλή εβδομάδα σε όλους!! Και ναι το ξέρω... ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΛΙΣΤΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!!!!! 
Πρέπει.. πρέπει!!! 
SÖZ!!!!! Σύντομα!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...