24 Αυγούστου 2013

Να 'μαι κι εγώ!!!

Γεια και από εμένα!! 
Μετά από ένα όμορφο, ζεστό και ξέγνοιαστο καλοκαίρι (και ακόμη είναι!!) επέστρεψα στην αγαπημένη μου Πόλη! Η αλήθεια είναι ότι μου έλειψε αρκετά! Και έχω σκοπό να τελειώσω την Πολίτικη Λίστα μου (κάλλιο αργά παρά ποτέ!) και επίσης να προσθέσω καινούργια πράγματα. Γιατί όπως ξέρουμε η Πόλη είναι απέεεεραντη και υπάρχουν ακόμη πολλάαααααααα πράγματα και γωνιές που πρέπει να ανακαλύψω και να επισκεφτώ..
Βέβαια ο μόνιμος "εχθρός" μου είναι ο χρόνος.. για αυτό και δεν καταφέρνω πάντα να κάνω αυτά που υπόσχομαι πρώτα απ' όλα στον εαυτό μου και μετά σε εσάς!
Με γεμάτες μπαταρίες λοιπόν ξεκινάμε την καινούργια σεζόν, ή όπως το λέω εγώ την καινούργια σχολική χρονιά! 

Για αρχή, λοιπόν σας ετοίμασα ένα μικρό τουρλουδάκι από την πρώτη μου εβδομάδα εδώ στην Κωνσταντινούπολη. Την εβδομάδα αυτή την πέρασα μεταξύ Αρναούτκιοι (Arnavutköy) και Ρούμελη Χισάρ (Rumeli Hisar), όπου επισκέφτηκα το Πανεπιστήμιο του Βοσπόρου.

Στο Arnavutköy επισκέφτηκα την εκκλησία των Ταξιαρχών. Μια εντυπωσιακή εκκλησία, τόσο όσον αφορά τον εξωτερικό χώρο όσο και τον εσωτερικό. Έχει ψηλά παράθυρα και μεγάλες πόρτες και στο εσωτερικό μεγάλη εντύπωση μου έκανε το τεράστιο ξυλόγλυπτο τέμπλο και οι παλιές εικόνες. Όταν επισκέφτηκα την εκκλησία μερικοί συντηρητές έργων ανακαινίζαν τον Επιτάφιο. Επειδή δεν μου αρέσει να βγάζω φωτογραφίες μέσα σε εκκλησίες, έβγαλα μερικές από τον προαύλιο χώρο.





Τί ωραία σκηνή.. η γατούλα που ξαπλαρώνεται πάνω στη βρύση...
Της λέω "Ψιτ ψιτ" και μου κάνει "Χχαα!!", "Εδώ είμαστε" σκέφτομαι!!...

Και όντως είναι μια γατομάνα με 4 γουτσουνιάρικα γατάκια!! Άλλο που δεν θέλω εγώ...
 Και μετά το Αρναούτκιοι, σειρά έχει το κάμπους του Πανεπιστημίου του Βοσπόρου, το οποίο είναι και αυτό αχανές. Βέβαια δεν είχα την ευκαιρία να το γυρίσω όλο (δεν γίνεται με τα πόδια φαντάζομαι) αλλά πήγα εώς ένα αρκετά ψηλό σημείο με θέα τί άλλο.. τον Βόσπορο!

Ο Πύργος της Ρούμελης ξεπροβάλλει ανάμεσα από τα δέντρα.

Ο ίδιος Πύργος σε άλλο φόντο.. όχι δεν μπορούσα να κολυμπήσω εκεί στην πισίνα.. κλαψ!
 Να έχετε ένα όμορφο υπόλοιπο καλοκαιριού και τα λέμε σύντομα με καινούργια ανάρτηση!!

Güle güle arkadaşlaaaar!!

1 σχόλιο:

  1. Αν ξαναπάς εκεί σε αυτή τη περιοχή θα βγάλεις φωτογραφίες από τις συνοικίες; εκεί ήταν που έμενε ο παππούς μου! Θέλω να δω πως άλλαξε η περιοχή από τότε. Αν και όποτε πας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...