14 Μαΐου 2011

Φωτογραφίες ανάκατες #1

Είχα μια τρελή εβδομάδα στην Κωνσταντινούπολη, με πολλές δουλειές και τρέξιμο, κίνηση και στριμωξίδι.. Παρόλα αυτά κατάφερα να "χωρέσω" στο πρόγραμμά μου και λίγο βολτάρισμα. Έτσι, για να πάρω μια ανάσα στην όμορφη Πόλη και να μοιραστώ εικόνες από διάφορες γωνιές της μαζί σας!!!
 Σας παρουσιάζω, λοιπόν, τις φωτογραφίες που έβγαλα!! 

Η Αγία Σοφία, το Μπλε Τζάμι και άλλοι διάσπαρτοι μιναρέδες ξεπροβάλλουν από την ευρωπαϊκή πλευρά. Φωτογραφία τραβηγμένη από πλοίο, γι' αυτό και είναι λίγο θολή.. (Ουπς!)
Ποντιακά..... στο Kartal (Κάρταλ). Εδώ και 2-3 βδομάδες όποτε περνάω από την πλατεία του Κάρταλ, μουσικές, τραγούδια, χοροί και κόσμος!! Κι επίσης μικρά μικρά περίπτερα με βιβλία, μικροπράγματα, τυροκομικά από διάφορες περιοχές, παραδοσιακές καφετέριες. Δεν γνωρίζω τον λόγο του μικρού αυτού πανηγυριού, αλλά απ' ό,τι φαίνεται το διασκεδάζουν οι φίλοι μας!!

Οι επόμενες φωτογραφίες μου είναι από την βόλτα μου στο Αρναούτκιοι(Arnavutköy) και στο Μπέμπεκ (Bebek).





Στην παραλία... 
ψαράδες, κόσμος που κάνει την βόλτα του, τουρίστες και επιτέλους ανοιξιάτικος καιρός!!










Τα ψαροκάικα ξεκουράζονται με θέα τον Βόσπορο και την, απέναντι μας πια, ασιατική πλευρά.








Σπίτια με θέα τον Βόσπορο...
Τέλεια δεν είναι;
Κι εγώ θέλω...
Inşallah!!







Σοκάκι στο Αρναούτκιοι..
Δεν μοιάζει πολύ με παλία ελληνική γειτονιά;






   Τσάι στο Μπέμπεκ σε παραδοσιακό καφενέ.

Και μια γατούλα!!Πίνει νεράκι στο πεζούλι μιας εκκλησίας στο Κάντικιοι.



Πάνω κάτω αυτά μου τράβηξαν την προσοχή την εβδομάδα που μας πέρασε..
Όμορφες στιγμές, σε μέρη γνώριμα αλλά και σε καινούργιες για μένα περιοχές.
Η Πόλη δεν πάυει λεπτό να με εκπλήσσει με τις ομορφιές της και τις αμέτρητες και διαφορετικές γειτονιές! Είμαι πολύ περίεργη για τις επόμενες μέρες!
Güle güle!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...