17 Μαΐου 2011

Για να γελάσει λίγο το χειλάκι μας!

Ένα βράδυ, καθώς γυρνούσα με το λεωφορείο προς το Κάρταλ, και κοιτούσα αφηρημένη έξω απ'το παράθυρο, το μάτι μου έπεσε πάνω σε μία οθόνη μέσα στο λεωφορείο. Έκανα μία ώρα να διαβάσω τί έλεγε, αλλά στο τέλος γελούσα μόνη μου!!! Γιατί; Φανταστείτε μέσα στο λεωφορείο, όπως ήσαστε αφηρημένοι (όπως εγώ καλή ώρα), στριμωγμένοι, τσατισμένοι, μισοκοιμισμένοι να πέσει το μάτι σας πάνω σε ένα ανέκδοτο!! Σε εμένα πάντως έπιασε το "τρικ" και μου 'φτιαξε... τη νύχτα!

Σήμερα, λοιπόν, εγκαινιάζω την νέα κατηγορία "Χούμορ" με ανέκδοτα τούρκικης προέλευσης, για να δούμε καταλαβαινόμαστε με τα γειτονάκια μας, ως προς το χιούμορ;; 
(Έχω και φωτογραφίες από το συγκεκριμένο λεωφορείο, αλλά για κάποιον λόγο δεν μπορώ να τις ανεβάσω... όρθιες... πφφφ!)
Η αφίσα αναφέρει ότι το συγκεκριμένο ανέκδοτο εκατομμύρια άνθρωποι το διάβασαν μέσα στην μέρα. Εγώ το πιστεύω!! Η Πόλη έχει όντως ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ανθρώπους!! Δεν το αποκλείω... 
Πρόκειται για ποντιακό ανέκδοτο, οι ήρωες του οποίου, είναι ο Τεμέλ κι ο Ντουρσούν, κάτι σαν τους δικούς μας, Γιωρίκα και Κωστίκα, στα αντίστοιχα ποντιακά μας ανέκδοτα!
Σας παρουσιάζω, λοιπόν, το ανέκδοτο!!!

"Ο Τεμέλ και ο Ντουρσούν πήγαιναν ταξίδι με ένα διώροφο λεωφορείο. Κάποια στιγμή ο Τεμέλ, ο οποίος ήταν στον επάνω όροφο, βγάζει το κινητό του και παίρνει τον Ντουρσούν, στον κάτω όροφο:
-Ντουρσούν, πώς πάνε τα πράγματα εκεί;
-Tίποτα... Ο οδηγός μας κοιμήθηκε, το λεωφορείο πηγαίνει μόνο του.
-Ααα κι εκεί τα ίδια; Στον δικό μας όροφο, δεν υπάρχει καν οδηγός!! Το λεωφορείο πηγαίνει χωρίς οδηγό!"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...